יום רביעי, 17 ביוני 2009

Zed מחשבים

שלום וברוכים הבאים,

אתר זה נועד לתת לכם סקירה של חנות Zed מחשבים ברמת החיל בתל אביב

לצערנו, ההחלטה על הקמת אתר זה באה בעקבות חווית קניה קשה שכללה הונאת וטרטור הלקוח. מטרתנו היא לחשוף את הסיפור בכדי למנוע מאנשים אחרים להיקלע למצב דומה


וזהו סיפור המעשה:



  1. סטודנטית בשנות ה 20 לחייה אשר נזקקה למחשב נייד בדחיפות הגיעה לחנות בתחילת פברואר השנה. לציין כי היא אינה נמנית עם מבינים גדולים בתחום המחשב. לאחר ייעוץ במקום רכשה מחשב נייד Intel 730M בסכום של 4000 ש"ח


  2. כשבוע לאחר הרכישה נכבה לפתע המחשב תוך כדי העבודה, אך היא לא התייחסה לעניין


  3. לאחר כשבועיים נכבה המחשב שוב, היא הדליקה אותו ולאחר כחצי שעה הוא נכבה שוב. העניין המשיך לחזור על עצמו עם תדירות עולה של הכיבויים עד אשר לא נדלק בכלל.


  4. היא הפכה את המחשב בנסיון לחפש רמזים לתקלה ולתדהמתה גילתה מדבקה על צידו האחורי של המחשב: המחשב הזה לא למכירה ולא לשימוש ביתי, אלא דוגמא ניסיונית לעובדי אינטל
  5. zed מחשבים

  6. היא חזרה לחנות ע"מ לדרוש את כספה בחזרה. הטכנאי ביקש לראות חשבונית כי לא האמין שהמחשב נקנה מאצלם כי הוא לא מכיר ואף פעם לא ראה דגם כזה ולבסוף אמר שייקחו את המחשב לתיקון, אך החזר כספי היא לא תקבל כי המחשב היה אצלה יותר משבועיים. בקשה חריגה זו מצריכה אישור של מנכ"ל אלון פנחס שיהיה רק בשבוע הבא.


  7. בפעם השלישית בו חזרה לחנות המנכ"ל, אלון פנחס, אמר שהם בדקו את המחשב והוא תקין לחלוטין. את המחשב עצמו הם קיבלו במתנה מחברת אינטל והוציאו אותו למכירה. כמו כן, אמר כי כספה לא יוחזר לה כי עברו יותר משבועיים. לאחר שאיימה בתביעה הוצע לה לבחור מחשב חלופי


  8. היא בחרה מחשב שהצריך השלמה של 200 ש"ח והתבקשה לחזור בעוד שבוע לאסוף אותו


  9. כאשר חזרה במועד שנקבע, נאמר לה כי המחשב לא נמצא במלאי ושתבחר מחשב אחר ממבחר דגמים מסוים. ה"מבחר" כלל מחשבים שמחירם הוא 7000 ₪ לפחות, כשהיא שילמה 4000 ₪ , כלומר נדרשה להוסיף עוד 3000 ₪ לפחות!


  10. המומה וזועמת, היא ביקשה שיזמינו את המחשב שבחרתי בפעם הקודמת, אך הם אמרו שהזמנה לוקחת בין חודש לחודשיים ואם זה לא מתאים לה היא יכולה לקחת את המחשב הישן כי אין שום בעיה טכנית איתו והוא תקין. היא החליטה לחכות למחשב החדש (סטודנטית בתקופת מבחנים להזכירכם...)


  11. לאחר כשבועיים התקשרו מהחנות והודיעו שהמחשב הגיע אבל בכדי לקבלו יש להביא את האריזה מקורית של המחשב הישן . כמובן שאחרי יותר מארבעה חודשים לא נמצאה האריזה והיא החליטה לקחת את המחשב הישן


  12. המחשב נאסף בתחילת יוני. הפעם המדבקה הוסרה מחלקו האחורי


  13. בבית, לאחר כחצי שעה של עבודה המחשב נכבה שוב...


  14. מיואשת לגמרי, היא לקחה אותו לחבר טכנאי שקבע שלא מדובר בוירוס או בעיית תוכנה אלא בעיית חומרה שנובעת מהתחממות יתר.

  15. עסקה זו מהווה עבירה בוטה על סעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, באשר להצגת מצג שווא לפיו המחשב מיועד לעבודה ביתית סדירה, ועל סעיף 4(א) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 באשר לחובת גילוי לגבי איכות המוצר ותכונות אחרות המפחיתות מערכו


  16. בימים אלה מוגשת תביעה בביהמ"ש



Zed מחשבים


אנו תקווה שמקרה כזה לא יחזור על עצמו אצל אף לקוח ומקווים שתשכילו לבדוק פעמיים לפני רכישתכם הבאה במקום



והיא? היא מנסה לצלוח את הבחינות הקשות (גם של החיים.. :)







תגובה 1:

  1. אין גבול לרמאות וניצול של אנשים תמימים שלא תמיד מתמצאים בנושא !!!!
    אני אישית לעולם לא ארכוש מהחברה הזאת דבר

    השבמחק

אנא רשום תגובתך כאן